Mahu Berkongsi Kenangan Manis Skate Scene Anda

Hye semua, kali ini aku bukan nak buat contest atau cabutan bertuah macam blog-blog orang lain. Tujuan aku adalah ingin berkongsi kenangan pahit manis dalam dunia skateboard dengan semua orang melalui laman blog aku ni tidak kira di utara, selatan , timur atau barat Malaysia. Kita semua di bawah satu papan bernama Skateboard.

Ok, sebelum idea aku ni tercetus, kita semua pasti dan pernah merekod segala aktiviti harian kita semasa muda-muda dulu. Contohnya, sekali-sekala kawan-kawan bawa kamera yang guna filem ke skatespot yang dah R.I.P, tangkap gambar duk buat boardslide, 50-50, 5.0, nosegrind, manual, ollie longkang dan macam-macam lagi. Jadi apa salahnya kalau artifak tu kita berkongsi bersama rakan-rakan di luar yang jauh dan dekat untuk menghappeningkan lagi skate scene kita semua.

Kadang-kadang kalau gambar-gambar tu semua kita simpan dalam album maybe akan hilang, rosak atau di makan anai-anai, lagi teruk kalau banjir. Terus tak nampak apa, jadi kalau semua artifak tu di send kepada aku semua selamat dan tenang.

Aku bagi la ciri-ciri barang yang ada nilai sejarah tu dekat hang pa semua
- Gambar ramai-ramai duduk atas box (bagi nama skali)
- Gambar graphic deck
- Gambar yang tengah duk buat trick yang di anggap mengancam la waktu tu
- Gambar yang tengah gila-gila, terlompat-lompat bersama kawan-kawan
- Apa-apa yang berkaitan dengan skateboard la senang sikit nak cakap

Semua gambar yang cukup spesifikasi di atas boleh la di upload dan send ke ackillcamel@yahoo.com

(Tiada bayaran akan diberikan kepada setiap individu yang menyumbangkan artifak-artifaknya. Semuanya adalah ikhlas dari anda semua.)