Deck Baru!

Petang kemarin hujan turun, bagus jugak bila hujan dah turun, Alor Staq ni lama x di basahi hujan. Rasa-rasanya dah 2 minggu x hujan. Tapi bila dah hujan pada waktu petang ni, para skateboarder yang mengalami masalah pulak, X boleh nak keluar main. Skatespot kat aloq Staq ni semuanya x sesuai pada waktu hujan, jadi banyak la yang duduk rumah melepak, main game & ada jugak yang chill kat kedai kopi.
Hari Khamis yang lepas, aku pi kedai Gie iaitu Iceboxx di City Plaza. Gie baru balik dari kL dan pastinya ada stuff skate yang terbaru seperti deck, truck, bearing, wheel, pakaian & macam-macam lagi. Aku sempat la jugak angkat deck Plan B Paul Rodriguez pada kadar harga yang berpatutan. Anggaran harga pada barang-barang skate lebih kurang harganya dengan kat kL. So, apa gunanya buang duit ke kL semata-mata nak beli barang skate. Tapi kalau ada hal-hal lain boleh la teruskan niat tu.Jadi apa tunggu lagi, pergi la tengok dekat skateshop tu.

17 comments:

am said...

deck baker ada lgi dak?

Tony Kamal said...

deck Baker rasanya dah tak ada, tapi boleh order dekat Gie.

am said...

ok. thnks

qi said...

bro iceboxx ptg jumaat bkak dak?
hrga deck yg hg bli tu brapa?
klau bwk 100 lbih bleh beli dakk???

Tony Kamal said...

iceboxx jumaat petang buka...
senang cakap 7 hari seminggu dia buka kedai dia..
kalau ko bawa RM 100 lebih aku x jamin la ko boleh beli, sebab mungkin deck yg murah mcm mini logo, Cinopsis dah abis...
so ko bawak la dalam RM 250...klau ada duit lebih boleh beli baju & skate stuff yg lain..

qi said...

orait!
thanks
klau pgi dia bkak pukui brapa?

qi said...

oraits.
thanks.
klau pgi icebox bkak pukul brapa?

Tony Kamal said...

kedai tu buka dari 10.30 a.m - 9.00 p.m
aku syorkan kul 11 a.m sbb kadang2 tuan kedai tu pergi ambil barang ke, ada kerja lain ker...
tp kul 12 mmg confirm dh buka...

Tony Kamal said...

qi...
ko main kat area mana?

qi said...

aku main kot jitra,. tpi slalu dok main kot parking lot dgn street ja.haha

bro dok skate mna?
tmn jubli ka?

Tony Kamal said...

a'a...
tiap2 ptg kt tmn jubli...
mmg muka aku akan konfem nmpak tiap2 ptg...

kc said...

tobat mahai deck tu, mau ada 300 bru bleh bli kan??

Tony Kamal said...

Amboi KC...deck Plan B yg aku beli di Iceboxx harganya Rm 200, kalau Rm 300 aku xtau plak deck apa...
myb deck Almost.

kc ko main di area mana?

Tony Kamal said...

..

Anonymous said...

nih jual ker?

Unknown said...

saya nak.....deck ini berapa harga......

Tony Kamal said...

deck ni dh habis la bro