Kenangan Manis Aku

Sebagai permulaan aku akan berkongsi gambar-gambar yang pernah aku ambil dengan menggunakan camera digital aku yang kalau nak di ikutkan zaman sekarang ni orang dah tak pandang camera tu. Tapi camera tu memang bagi aku adalah sumber ilham aku bila kebanyakkan photo yang aku ambil adalah dari camera tu.

Ini adalah Best Trick Competition di perkarangan Stadium Darulaman dan tarikhnya adalah sektar tahun 2007. Comp anjuran Gie IceBox ini di adili oleh Gie, & Angah.

Latape ( Billion Skaters)
Essmat ( Billion Skaters)
Aku & Aiman ( Billion Skaters )
Aku & Are-Im (Tanjung Ben Skaters)
Aku & Mat Maulidi (BMX)
Amy S.P
Dek Wan (s.P) & aku
Mat Aki, Aku, Apit Minyak & Pakon
Wan & Aiman ( Billion )
Sadam & Badang a.k.a Bob
Aku & Pakon
Ijun Auw, Angah & Gie
Judge
Pak Dan & Judge
No.1 Best Trick Senior
No.3 Best Trick Senior
Uncle Seyrul & Judge
Bob, Aku & Aiman ( Billion Skaters )
Contest sampingan
Chill dengan member-member
Mat & Aki
Mat Aki

No comments: