5 Di Hati Bob

5 Perkara yang paling disayangi...
- Family
- Kawan-kawan
- Girl
- Boxer
- Handphone

5 sebab kenapa skate?
- Macam best
- Memang best
- Mencabar
- Dapat kenal ramai orang
- >,<

5 perkara yang x suka tengok?
- Result exam
- Mat Shuffle
- Griptape yang masam
- Aku lupa dah
- Aku lupa lagi

5 Local skate video?
- 30 Days
- KL Minutes Vol.2
- KL Minutes Kuta Bali
- Climax
- Sajerr Suker

5 Sebab kenapa lambat?
- Aku tengok KL Drift 2
- Sebab aku pakai gel Brylcream
- Sebab kawan-kawan aku selalu datang lambat
- Sebab moto Black rosak
- Sebab aku memang selalu lambat

5 ciri2 skate spot yg hg suka?
- Ada ledge
- Rail yg comel
- Ledge
- Ledge
- Ledge ;))

5 skater malaysia yg hg salute?
- Usher
- Adam
- Fuad
- Am
- Black

5 warna kesukaan hg?
- Putih
- Hitam
- Biru
- Hijau
- Merahhh

5 pokok yg hg suka?
- Cili
- Pondok pondok
- Mempelam
- Jambu
- Durian

5 comp paling best?
- WC
- YSB Penyayang
- MYSO
- Lupa >.<
- Lupa >.+

5 skater kawan baik hg?
- Black
- Saddam
- Pak Done
- Tony Kamal
- Mat Akie

2 comments:

Anonymous said...

hg mmg gampang la....

Tony Kamal said...

gampang tu ada mcm kuih kuci x???