Penang Skate Jam 2010, ( Just for Northsiders only ), 31 July 2010


Date : 31 July 2010
Venue : MBS Skatepark, Penang ( Skatepark yang berdekatan dengan USM )
Time : 11 a.m - 7 p.m
Registeration close on 31 July 2010 at 2.00 p.m
Comp adalah Free of charges
Untuk mendaftar sila SMS nama & send ke number ini
012-422 3412
Hanya untuk skater Utara sahaja tau..!!!


Aku ada dengar cerita selepas skate ada makanan ringan skit, kena bayar la sikit tentang makanan ringan tu. Xkan semua nak free kan? Tapi apa-apa pun jangan lupa datang ke event ini. Kalau tak masuk comp pun datang la bagi meriah sikit skate Utara kita ni. Dengar cerita lagi, skater dari Perak, Seberang Prai, Kedah pakat nak turun mai Penang hari tu, so kepada yang nak buat reunion tu bleh la mai kot-kot nak jumpa kawan lama...

ok kita jumpa di sana nanti....
Tony Kamal...

Sumber berita dari Chek Mamat..ketika aku tengah sembang di laman Facebook..
Untuk maklumat lanjut sila bertanya
Aijat rahman atau Chek Mamat

6 comments:

Anonymous said...

comp ni mesti meriah sbb jumpa kawan lama2....

Tony Kamal said...

aku pun rasa macam tu jugak....
jemput mai kawan2 semua...!!!

skatemalaysia said...

mana2 sama je. Tak perlu nak tunggu event ni. mana2 event pun leh buat gathering. Cuma maslaahnya org tu free ke tak time tu...anyway good luck. ada ramai dok comment kat kami awat flyers cam org penagih dadah. Aku tau tu gmbaq org kcundang jatuh skate...depa kata tak nampak board la and sekali pandang cam flyer kempen anti-dadah...hehehe

Tony Kamal said...

Btoi aku tgk flyer mcm anti dadah punya...
tp best la aku dgr crita dr peserta yg join comp ni...

Anonymous said...

cerita pa hang dengaq abg tony hensem..................

Tony Kamal said...

ni sapa plak yang duk buat lawak plastik ni..?