Pemilihan Asian X-Games 2010 ( Zon Utara ), 9 - 10 April 2010

Pada 9 - 10 April 2010 ini bertempat di Skatepark Taman Jubli Emas, Alor Star, Kedah akan berlangsungnya majlis Pemilihan Atlit untuk ke Asian X-Games 2010 di Beijing, China. Comp ini ialah untuk memilih atlit yang terbaik dari kawasan utara Malaysia iaitu dari Pulau Pinang, Kedah & Perlis.

Setelah selesai comp di Alor Star ini, atlit yang berjaya dengan menadapat point tertinggi akan beraksi di Kuala Lumpur iaitu dan akan bertungkus-lumus bersaing dengan skater dari zone SELATAN, TENGAH dan lain2 lagi. Hanya skater yang benar-benar layak sahaja yang akan dipilih untuk mewakili Kontijen Malaysia dalam Asian X-Games 2010 di Beijing nanti.

Jadual
9 April 2010 - Competition BMX
10 April 2010 - Competition Skateboarding

Masa
Pendaftaran 9.00 - 10.30 pagi.

Maklumat lanjut tentang comp ni boleh call aku di 019-4423792 ( Tony Kamal )
atau cari aku di Facebook
Tony Kamal
&
Angah Cole

Atau e-mail aku di ackillcamel@yahoo.com

14 comments:

Anonymous said...

bro nk tnya,
nut saiz 8 utk truck ada jual dak kat icebox?

Tony Kamal said...

Semua ada di Iceboxx tu...
dari nuts yang paling kecil sampai deck yang paling besar saiznya pun ada...

Anonymous said...

haha.
ok. tq

Tony Kamal said...

u r welcome!

Anonymous said...

sori bro, nk tnya stu soaln lgi.
hrga nut tu brapa ringgit dgn truck jenama venture ada dak??
sori bro tdi xingt nk tnya.
hope u don't mind.
tq..

pak syed said...

kamal, nk tnya, klau aku nk boh bearing dlm wheel pkai alat apa?? tolak msuk pkai tngn bleh??
lgi stu nk tnya riser pads tu untk apa?
terima kasih. huhu

Tony Kamal said...

to Anonymous td...hambo nak jawab ni..
harga nut tu aku xtau la tapi aku rasa dalam RM 10 ke bawah.
Tentang truck tu pulak...
truck venture aku x pasti ada ke x lagi...
tapi apa2 pun hang boleh order kat kedai tu...
hg bayar deposit & bayar penuh bila truck yg hg order tu sampai...

Tony Kamal said...

To Pak Syed..
tentang bearings tu hg boh ja guna tangan...sbbnya xkan jd apa2 pun...
walaupun bearing hg tu kurang berkualiti..
xkan ada problem..

tentang riser pads pula...kegunaannya ialah untuk mengurangkan hentakkan pd deck hg bila hg main gap ka stair...
ada org suka pakai & ada jugak yg x ska pakai riser pads tu...
kalau x pakai kebarangkalian deck hg nk retak dekat area truck adalah tinggi...

Pak syed hg main skate kat area mana ar???

Boy Ipoh said...

tak silap depa kata Zon Utara Perak tak termasuk..perak masuk Zon tgh bersama dgn KL, Selangor, N9, melaka dan Johor dan Zoe Pantai timur iaitu kelantan , Pahang dan terengganu yg akan diadakan di skatepark Kuantan..

ZOn tgh akan di adakan di Kapar skatepark KBS, Klang

then pemilihan sekali lagi di Kiara Skatepark pada 17-18 April 2010

Tony Kamal said...

Thanx boy sbb bagitau aku tentang information ni..maklumat ni penting bagi aku sebab aku punya information hanya dari mulut ke mulut..
xda secara rasmi lagi...

kechik said...

hg msuk ka kamal?

Tony Kamal said...

aku akan masuk klau kesihatan aku ok...
aku ni bru baik sakit...
kurang vitamin...

Boy Ipoh said...

no prob

Tony Kamal said...

..