News On MyPapan, September 2010

Clip Derek Fukuhara di dalam Markisa.co, Markisa ialah sebuah brand yang tehasil daripada gabungan tiga orang skater ternama iatu Paul Rodriguez, Nigel Alexander & Jason Wakuzawa.
Clint Walker kini sertai team Active skateboard. Active skate ialah sebuah skateshop yang terkenal di seluruh dunia kerana menyediakan jualan secara online.


éS Skateboarding
dengan bangganya memberitahu Jimmy McDonald telah menyertai line team tersebut. Layari éS Skateboarding.com untuk melihat temuramah bersamanya.

Dave Bachinsky sekarang in menyertai
team VOX. Dia & juga Pat Duffy
adalah rider terbaru dalam list team Vox shoes.

Poweredge Mag telah berjaya menghasilkan sebuah skate film yang di beri nama We Are Skateboarder dan antara skater-skater yang terlibat dalam film ini ialah Rob Dyrdek, Lance Mountain, Steve Caballero, Mike York, Mark Gonzales, Christian Hosoi Cooper Wilt Greg Lutzka Jordan Hoffart Dayne Brummet Willy Santos, Ben Schroeder Sean Sheffey Jake Brown and Peter Smolik dan ramai lagi. Ben Duffy iaitu Director untuk skate film ini ingin menonjolkan situasi yang sebenar dalam kehidupan skater-skater yang terdapat di Amerka. Kunjungi website Poweredge Magazine.

West 49 Take The Cake akan muncul dengan wang tunai sebanyak $100,000. Comp ini dianjurkan oleh Schick Xtreme 3 & Axe twist Amateur Open adalah comp yang paling lumyan di Canada. Di antara skater-skater yang di jemput ialah seperti Paul Rodriguez, Sierra Fellers, Alex Olson, Chaz Ortiz, Torrey Pudwill, Corey Duffel, Tom Asta dan ramai lagi. Check di website West 49 Tha The Cake


King Of The Road 2010 akan menjelma tidak lama lagi. Nike SB, Etnies, Circa dan Converse akan berentap dalam jelajah Amerika untuk merebut gelaran Juara untuk KoTR 2010.

Nike SB : Eric Koston, Grant Taylor, Cory Kennedy, Ishod Wair, dan Justin Brock.
Etnies : Sean Malto, Mikey Taylor, Jose Rojo, WIllow, dan Ryan Sheckler
Circa : Sierra Fellers, Peter Ramondetta, Robbie Brockel, David Gravette, dan Scott Decenzo
Converse : Kenny Anderson, Angel Ramierez, Sammy Baca, Eli Reed, dan Julian Davidson
Ali Boulala sekarang telah menyertai team
Krew skateboard.







Berita terbaru dari Skatedaily, Pat Duffy telah turut serta Darren Navarette, Dan Drehobl, Ryan Smith, Peter Watkins dalam VOX shoes.










Menurut Pop Magazine, Heath Kirchart telah bersara dari membuat demo & juga tidak akan lagi terlibat dalam menghasilkan video footage.






P-Rod telah menyertai team Target
bersama-sama dengan Shaun White, Mat Hoffman, Kolohe Andino, Carissa Moore, Nate Adams, Kevin Robinson, Simon Dumont, Alex Prochazka dan Ryan Dungey. Untuk maklumat la
lanjut Transworld Business.

Antics international telah mengumumkan telah mendapatkan kontrak untuk mengedar barangan skate iconic skateboarding brands, Stereo Skateboards & HIFI Wheels.

Vincent Alvarez telah bergelar PRO oleh Chocolate skateboard seperti rider yang lain iaitu Christ Robert, Marc Johnson, Mike York, Pete eldridge dan lain-lain lagi..

Legend skater iaitu Matt Mumford telah menyertai team Supra.

No comments: