SUPREME STORE BROOKLYN

 Sebuah syarikat dari New York, Neil Logan Architect telah mengubahsuai sebuah gudang di dalam bandar untuk brand pakaian terkenal SUPREME, dan meletakkan sebuah Skate Bowl di bahagian belakang gudang.


Supreme Store Brooklyn yang terletak di kejiranan Williamsburg dan terletak di dalam bekas gudang  syarikat pengangkutan.



 Studio tempatan Neil Logan Architect mengetuai untuk mengubah & mendekorasi kedai, meninggalkan kawasan dinding belakang gudang terdedah serta bumbung dibiarkan cerah untuk memberi cahaya yang cukup mengikut style industri.

 Di Brookly Store, Logan menggantikan pintu garaj yang asal dengan cermin yang besar untuk mencipta sudut hadapan kedai yang baru.
Keluasan kedai mengjangkau 2,938 kaki persegi di mana bahagian hadapan kedai untuk ruang jualan dan bahagian store & bermain skateboard di bahagian selebihnya.

 Bowl di reka oleh Steven Bladgett, seorang Art Collective Simparch, ianya di buat custom menggunakan kayu Baltic Birch plywood dan di sokong oleh tiang-tiang yang berwarna merah.


Di translate dari website DeZeen