Sk8 Gathering, Alor Star, Kedah, 7/ 8 August 2010


Date : 7 / 8 August 2010
Venue : Skatepark Jubli Emas, Alor Star, Kedah, Malaysia
Time : 5.00 p.m

Gathering ni tiada sesiapa yang handle, ia hanya untuk sesama skater yang sudah lama tidak berjumpa bertemu kembali di Skatepark Taman Jubli Emas. Ia juga bersempena untuk menyambut bulan Ramadhan dan semestinya kita perlu berjumpa & juga bermaafan sesama skater.

Setahu aku tiada kutipan wang diadakan, hanya datang, lepak, minum-minum dekat stall di tepi skatepark. Kalau ada orang nak kutip duit untuk event ini, pastikan mendapat penjelasan yang secukupnya untuk mengelakkan segala keraguan.


Untuk maklumat lanjut sila bertanya pada Kamar Kfed atau skater-skater Alor Star, Penang, Perlis & Perak.

Gambar di atas tiada kena mengena langsung dengan event ini, aku xtau pasaipa aku buh gambaq tu. Mungkin sebab aku tengok Slideman bubuh, aku pun bubuh jugak kot..

No comments: