Badass Meets Dumbass The Girl VS Chocolate Tour 2006

Kali ni aku nak review tentang tour pada tahun 2006 iaitu "Badass Meets Dumbass The Girl VS Chocolate Tour". Tour ini disertai oleh Eric Koston, Marc Johnson, Rick McCrank, Sean Malto, Mike Carrol, Kenny Anderson, Anthony Pappalardo, Brandon Biebel, Alex Olson, Daniel Cstillo, Jeron Wilson, Jeremy Rogers, Chris Roberts, Justin Eldridge, Mike Mo Capaldi, Devine Calloway, Scott Johnston, Brian Anderson, Rick Howard, Reese Forbes & Brad Staba. Kedua-dua team memang tidak dinafikan kehandalan masing-masing dalam trick flip dan juga grind.

Antara tempat-tempat yang mereka lawati ialah seprti Phoenix, Arlington, Atlanta, Myrtle Beach, Raleigh, Washington D.C, Minneapolis, Milwaukee, Ohio & Kansas. Producer untuk film kali ini tentulah Spike Jonze dan di bantu oleh mike Carrol, Rick Howard & Megan Baltimore.

Antara skater jemputan ialah Marquis Preston, Nate Copher & Bobby Worrest. Bagi aku your nie memang best dari segi trick tentulah tidak dinafikan lagi, editing yang sangat teratur dan kemas serta background music yang menarik.

Aku bagi 7* dari 10* untuk film skate ini.

No comments: