Truck Baru Datang, Truck Lama Pergi






Yang lama dah pergi, yang baru datang tanpa diduga. Hahahaha, pada 22 January 2010 truck Destructor yang lama telah patah & pecah masa duk try buat Smith grind, ntah jadi camna terlock Lipslide. Masa nak bagi land kt fun box, truck ni tersangkut di celah rail. Terbag jugak la aku jatuh dari fun box tu.

Kebesokan harinya, aku trus pi kedai Ice Box dan angkut truck baru ni. Truck Destructor Ben Gilley edition ni agak tinggi jugak la dan membuatkan aku gayat bila nak roll. Harga dia agak berpatutan la iaitu RM 199. Masa nak beli aku dah fikir 198 kali, nak beli ker tak?
Last skali aku beli jugak, nak buat cam na kalau tak beli aku tak boleh nak main.Kalau sesiapa yang tak pernah dengar @ kenal Ben Gilley, ni la muka dia.

So, ini saja cerita aku tentang truck baru ni. Daa...

No comments: